søndag den 6. september 2009

Another weekend fling


Altså. Jeg skriver jo egentlig ikke ofte. OG jeg har jo heller ingen læsere, så det er mest for hyggens skyld. Jeg har rigeligt i at følge med i andres blogs - og føler mig knap så fashion forward som alle de andre. Eller original for den sags skyld.
Stine Goya lagersalget var ikke en succes. Det eneste jeg fik med hjem var dette smukke tørklæde til 300 kr - hvilket skam også bliver brugt flittigt.



Sidste uge blev pengene brugt på friluftsudstyr og løbesko, mens tiden blev brugt på at surfe på Asien-rejser, arbejde, træning og familiehygge.
Tirsdag tog jeg til koncert i Tivoli med min mor. Klassisk klaver er altså fantastisk!
Og 80 kr for en 2 timers koncert inkl. entre i tivoli og rabat på Wagamama vil jeg altså 1000 gange hellere betale end en biograftur!

Var forresten i Acnes butik og røre ved de smukke sko. De var lidt højere end jeg havde regnet med, og ikke så lækkert forarbejdet, så det bliver kun ved drømmen!
Var også for første ang i Paristexas - the hypeste hyped- og forstår altså ikke helt Alexander Wang Brenda Denim-hypen. Coco er tilgengæld lækker - og at se den på en kvindearm i Acne-butikken gjorde mig ikke ked af det.
So long - fransktimerne kalder tidligt i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar