søndag den 13. september 2009

Tied up, strapped down.

Det er ikke fordi jeg får opdateret for ofte endnu.
Store tunge regnskyer og bidende kold vind er trængt ind over landet - og over mit hoved i form af stress med følgevirkninger. Nok om det.
Jeg drømmer mig væk til Vietnam, men mest til at få løn. Som passende kunne bruges på de her:

499 SKR, og kan fås her
Jeg så dem "live" idet at min fars norske roomie på 24 (det lyder lidt forkert) havde dem stående i entreen. Flotte! Jeg synes faktisk dinsko ofte laver sko, der ligner god kvalitet til rigtig billige penge!




Eller de her til 449 SKR




Dynerne kalder efter en lang dag med hård træning og mange timers hyggelig madlavning i anledning af min fars fødselsdag. Bl.a. den lækreste sukkerfri rugbrødslagkage, wonder-falafler og mango-reje-cocktails. uhm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar