søndag den 23. august 2009

raves and craves

Har haft en temmelig festlig weekend - ja har nærmest kørt hattrick torsdag-fredag-lørdag - men på den gode måde.
Og for første gang længe ser jeg mig selv have en dag, som udelukkende er dedikeret til afslapning, tømmermænd og fri leg.

Lige nu er jeg lidt besat. Af at skulle til Stine Goya lagersalg meget snart!
Og ud at rejse!
Og efter at have set disse sko i levende live har jeg brugt weekenden på at drømme om de - tilsyneladende uopdrivelige - Acne Atacoma.
Suksuksuk! men det ville også være dumt at købe et par virkelig høje sko til 2700 kr når man arbejder som lærervikar og i en friluftsforretning. Det hænger bare ikke sammen sådan rent praktisk.

























Acne atacoma, 2695 kr.
Nogle tips til hvor de kan findes hvis de er uopdrivelige her?
Nedenunder: mit festoutfit med mine billige Wood Wood leggings. Droppede dog hølene til fest-i-telt-på-græs-natten-lang-fest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar