fredag den 14. august 2009

Jeg kigger bare!

Der findes intet som et godt bad, rent tøj, varm the, kold mælk og masser af grøntsager.
Så skulle det da lige være 3 uger på Interrail! Det var helt igennem fantastisk.
Den måde man er ovenpå verden og jonglerer med den, som man har lyst: "skal vi ikke lige tage en nat i Sevilla, sådan bare chille lidt inden vi tager til Barcelona?"
"Vi tager sidste dag i Berlin, bare i parkerne! og måske på nogle fede klubber?"

Man lærer også meget. Fx at man godt kan leve med 3 sæt tøj, en bog og en sovepose.
Men mode- og avis- og trænings-junkie som jeg er, har jeg savnet at læse blogs, politiken og få trænet igennem.
Jeg er startet på arbejde, men har ingen timer endnu, så tiden er gået med at surfe på nettet og beundre min tilsyneladende nye garderobe. I al flytterodet.

Barcelona var skøn og jeg fald over disse wedges på halv pris i H&M. Ikke det smarteste at tage til Spanien for, og slet ikke at stuve ned i en fyldt rygsæk, men jeg elsker dem!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar