mandag den 12. oktober 2009

All I ever need

Hvad mere skal man bruge, når man har ferie, sukkerfri kager, chokolade og sin pc i huset?
Og når man har disse geniale sider, som jeg virkelig burde bruge oftere:
Til den travle bloglæser, der bare skal have overblik og inspiration:
Streetstyl.es

og til bloggeren, der vil finde sine egne favoritter før de bliver ensrettet og organiseret på alle andre blogs:
style.com

Personligt synes jeg hurtigt man ender med at køre i ring i bloggerverdenen - alle ander fører til Acne, Pelayo eller Nicholas Kirkwood for tiden.
For ikke at tale om alle de der krokodiller - hvilket Susie Bubble har lavet den mest geniale karikatur på fra London Fashion Week.
Hun er forøvrigt en af dem, som jeg synes er mest original og udadsøgende. Uanset hvor excentrisk hendes stil kan være, er der altid nogle fede detaljer - især hendes mod og hendes farve/mønster-glæde elsker jeg.

Her til slut lige et billede af the Fashionistars! Gala, Pelayo, Rumi m.fl. samlet i én stor, vild brandert og i lækkert tøj.
For øvrigt har jeg glattet mit hår. Jeg elsker fx Gala's lange mørke fald på dette billede. Jeg vil dog altid beholde min sideskilning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar